30 שנות ניסיון - 30,000 לקוחות מרוצים!

בזמן חיפוש עבודה- טיפים למועמדים 2

  • גם שליטת יתר בגוף מעבירה מסר למי שמולך. ידיים משולבות בחוזקה (בסגנון הצבאי) משדרות שליטה, בקרה, אבל גם הגנתיות גבוהה ("אל תגעו, אל תתקרבו") ומידה לא מבוטלת של כוחניות.
  • קשר עין הינו גורם חשוב – חשוב ביותר בראיון האישי, ובכלל – בכל סיטואציה של מפגש בינאישי. להישיר מבט ולהתמיד בכך – פירושו של דבר שאתה ישיר, בטוח, אישי ובלתי אמצעי בתקשורת שלך עם הסובבים.אני בעד חיוך – כגורם "מרכך". חיוכים במינון הנכון, וכמובן במקומות הרלוונטיים בשיחה או בראיון, יוצרים סוג של אמפתיה וריכוך כלפיך מצד המראיין. חיוך קטן וקשר עין יציב מהווים בסיס מצויין להתקדמות טובה של הראיון.תמיד ישאלו אתכם בראיון כשאלת פתיחה: "ספר/י על עצמך…"
  • שאלה לא פשוטה, משום שהיא רחבה מדי, עמומה ולא ממוקדת. רצוי להגיע עם פיסקה מאורגנת של מה שאתם רוצים לבטא כתשובה. בכל מקרה, לא לדקלם…חשוב להסביר מעברים ושינויים בקריירה בצורה ברורה ועניינית, מבלי להיכנס לפרטי-פרטים של מה קרה ומה היה. בכל מקרה, אף פעם לא להשמיץ או להשחיר את הארגון שעבדת בו או את האנשים ומנהלים שהיו עמך. לא לתת תחושה שאתה "יורק לבאר ממנה שתית".
  • בנושא הכאוב של שכר ותנאים – לא כדאי להתמקד בפגישה הראשונה / בשלב הראיון. חשוב שתהיו ממוקדים בהעברה נכונה של המסרים שלכם, עם הקרנת האופטימום של אישיותכם. תהליך של מו"מ בנושא שכר ותנאים כדאי שיתרחש אחרי שהתרשמו מכם היטב. לרוב ישאלו אתכם בראיון האישי מהן נקודות החיוב והתורפה שלכם.
  • כדאי וחשוב שתהיה התייחסות לגורם האנושי. כלומר – איך אתם עובדים בצוות, מה יחסי האנוש שלכם עם עמיתים, כפיפים או מנהלים, איך התקשורת שלכם עם גורמים חוץ-ארגוניים. תכונה שלילית רווחת, כזאת שרוב האנשים מציגים אותה, היא "פרפקציוניזם".
  • זה הזמן לגוון. אם את/ה באמת פרפקציוניסטים – אפשר לדבר על יסודיות גבוהה, ירידה לפרטים או דרשנות עצמית רבה. אם לא – תברר/י עם עצמך מה היית משפר/ת בעצמך באופן מינורי ביומיום. תתמקד/י בכך כנקודה חלשה.
  • תהיו אותנטיים בראיון האישי. תחושה של מהוקצעות-יתר או שליטת-יתר במסרים או בשפת הגוף יוצרת תחושה של מלאכותיות, הגנתיות וכמובן היעדר אותנטיות וישירות. אל תהיו מושלמים – תהיו אופטימליים. זה לא אותו דבר.
  • בוגרי אוניברסיטאות בארה"ב מקדישים תשומת לב רבה להכנה לראיונות אישיים.
    בכדי לייעל את שלבי ההכנה – רווחים בשנים האחרונות "מרתונים" של הכנות לראיון שנעשים על-ידי יועצי קריירה ופסיכולוגים בבתי מלון ובמרכזי נופש בימים שבת וראשון ברצף. ב"מרתונים" נערכים ראיונות 1:1, ראיונות מול סוללת מראיינים, ובכל ואריאציה אפשרית שתתרחש בראיון האמיתי.

לקבלת ייעוץ מהיר ובחינם ממכון סניף מרכז
טלפנו 03-6955812 או השאירו פרטים:

סימולציה של ראיון

תאפשר לך להגיע רגוע ומוכן יותר ולהצליח יותר בראיון האישי!

הסימולציה מתקיימת במשרדים של מכון הדס,  בתל אביב בשעות אחר הצהרים. 

היא חד פעמית וכוללת ראיון עם מאבחנת + משוב, טיפים ודיוקים. 

כל המפגש אורך כחמישים דקות.

עלות הסימולציה –  500 ₪.
רק אם יש ברשותכם  קוד הנחה, זה יעלה לכם – 450 ש"ח.

לקביעת מועד לראיון טלפוני התקשרו: 09-999999 או השאירו פרטים:

Call Now Button