26 שנות נסיון - 30 אלף לקוחות מרוצים

קיבלתם זימון לצו ראשון? תתכוננו!

חדש! אפשרות לעשות את כל התהליך מהבית

ראיון

בראיון חשוב מאוד לשמור על קשר עין (להסתכל בעיניים). זהו א-ב בתקשורת. כששואלים אותנו שאלות שקשות לנו (למשל: מה הן החולשות שלך?) מאוד טבעי שהעין בורחת הצידה, למעלה או למטה ובוהה או מתפקסת על נקודה במרחב. היו מודעים וכל פעם שאתם קולטים שהמבט שלכם ברח מעיני המראיינת – והזכירו לעצמכם להחזיר אותו לעיניה כמה שיותר מהר.

לא פעם כשאני שואלת מלש"ב "מה אתה רוצה לעשות בצבא?" הוא עונה "לא יודע". כשאתה לא יודע מה אה רוצה לעשות, אתה גם לא יכול להיות נלהב בנוגע לזה.. טיפ- שבו עם עצמכם, תבחרו משהו שמרגיש לכם מגניב עבורכם לעשות בצבא ותתחברו לחשק אליו. כנסו עם החשק הזה ועם הניצוץ בעיניים לראיון, זה יעזור לכם להיות נלהבים ויעביר מסר שיש לכם חשק ומוטיבציה גבוהה לשירות הצבאי.

הרבה פעמים שואלים אותי "אבל טל, לדבר על זה,  זה לא מתנשא?" אז התשובה היא במוחלט – "לא!" חובה עליכם לספר זאת! הצטיינות בעבר (בכל תחום – לימודים / התנדבות / תחביב / ספורט) זה סיגנל לכך שתצטיינו גם בעתיד ומכאן שתהיו (או תשאפו להיות) גם חיילים מצטיינים.

צרו לכם רשימה של כל המקומות בהם הובלתם (מדריך בצופים, פרוייקט בבית הספר, כשר בכדורגל, חברים, בהתנדבות, במשפחה, ..) וספרו על כך בראיון. ככל שתדברו על יותר מקומות בהם הובלתם ותשתלו א השורש מוביל, כך – תשלחו סיגנל למראיינת שאתם מתאימים גם בצבא להובלה, ובמילים אחרות –  לקצונה.

מומלץ לכם לחשוב מראש על השאלה הזו. זה יעזור לכם לענות בראיון וגם להגיע אליו יותר מוכנים, מה שיוריד קצת לחץ וחרדה. לשאלה הזו מבנה סדור וברור, וכמו כל דבר בצבא – מתחלק ל-3!:

  1. פרטים אישיים; שם, גיל, היכן גרים, המשפחה שלכם "שלום (לא לשכוח קשר עין וחיוך, כן J?), קוראים לי יעל, אני בת 16, גרה ברמת השרון עם ההורים ושני האחים שלי".
  2. היכן ומה אתם לומדים (אם אתם תלמידים מצטיינים – ציינו זאת!) "אני תלמידה מצטיינת במגמת סייבר בתיכון רוטברג".
  3. פעילויות ותחביבים נוספים, משהו שאתם אוהבים: דברים שמקדמים אתכם ודברים שאתם אוהבים עליהם אתם רוצים לספר בראיון; מדריך בצופים, מתנדב במד"א, התנדבות אחרת, ספורט משמעותי, תחביב, עבודה, פרוייקט משמעותי שהייתם חלק ממנו.

מבחנים פסיכוטכניים

לא. הציון נקבע לפי מספר התשובות הנכונות.

לפעמים כן ולפעמים לא. לחלק כן ולחלק לא.

יש כאלו שעבורם ניחוש יעלה להם את הציון ויש כאלו שניחושים מורידים להם את הציון. אם יש לך נטייה לעבוד מהר ועם הרבה שגיאות – עדיף לנחש פחות ולהתעמק יותר – עבורך חשובה האיכות יותר מהכמות. אם יש לך נטיה להתעכב ולהתעמק בדברים, לרצות להיות צודק ולא לשחרר עד שאתה בטוח שהתשובה נכונה – העומק יתר הזה יעלה לך באיטיות – עבורך כדאי לקחת יותר הימור ולהספיק יותר, קרוב לוודאי שלרוב התשובות שלך יהיו נכונות – ובקיצור לנחש יותר ולהתעמק פחות על מנת להספיק ליצור יותר תשובות נכונות.

אם יש שאלה שקשה לך, חשבת עליה ואינך בטוח מה התשובה הנכונה – כדאי לנחש ולעבור הלאה. לא לאפשר לה לבזבז לך את הזמן. יתכן שהשאלות הבאות יהיו עבורך קלות יותר ותשיג הרבה יותר נקודות מלהתעכב ולפתור שאלה אחת שקשה לך.

לנחש בסוף המבחן כי עומד להיגמר הזמן ולא הספקתם אפילו לקרא את השאלות– בשום פנים ואופן לא! זה אמנם לא מוריד ציון ישירות במבחן אך יוצר רושם גרוע בחוות הדעת עליך, ולרוב – לא משיג עוד נקודות!

כתבו עלינו

השאירו פרטים

סימולציה של ראיון

תאפשר לך להגיע רגוע ומוכן יותר ולהצליח יותר בראיון האישי!

הסימולציה מתקיימת במשרדים של מכון הדס,  בתל אביב בשעות אחר הצהרים. 

היא חד פעמית וכוללת ראיון עם מאבחנת + משוב, טיפים ודיוקים. 

כל המפגש אורך כחמישים דקות.

עלות הסימולציה –  500 ₪.
רק אם יש ברשותכם  קוד הנחה, זה יעלה לכם – 450 ש"ח.

לקביעת מועד לראיון טלפוני התקשרו: 09-999999 או השאירו פרטים:

Call Now Button