30 שנות ניסיון - 30,000 לקוחות מרוצים!

הכוונה לחיילים משוחררים

הכוונה לחיילים משוחררים

חיילים וחיילות רבים מצפים בכיליון עיניים לרגע השחרור וליציאה לאזרחות, ואכן, בהחלט מדובר במאורע מרגש, יש גם שיגידו שכאן מתחילים החיים ה"אמיתיים". יחד עם זאת, מעמד זה, עד כמה שהוא מרגש וחיובי, טומן בחובו במקרים רבים, לא מעט דילמות, במיוחד עבור מי שעדיין לא יודע או יודעת מה הם רוצים ללמוד או במה לעסוק בחייהם המקצועיים. לעתים שאלות אלו נדחות עד לאחרי הטיול הגדול אחרי הצבא, אך הן עדיין שם.

אז אם השתחררתם מהצבא (או אפילו כבר חזרתם מהטיול הגדול) ועכשיו אתם צריכים לקבל החלטות חשובות ומשמעותיות ביותר לגבי העתיד שלכם, ואתם שואלים את עצמכם

  • מה הכי כדאי לי ללמוד?
  • מה המקצוע שהכי מתאים לי?
  • מה בכלל קורה היום בשוק העבודה?

חשוב שתדעו שאתם לא לבד. רוב האנשים שמשתחררים מהצבא, לא בהכרח יודעים מה הם רוצים ללמוד או איפה, מה מציע כל מוסד לימודי, ובאופן יותר בסיסי – מה מתאים להם מבחינה מקצועית. ייעוץ תעסוקתי-לימודי הוא צעד הכרחי ביציאה לאזרחות והוא אחד הדברים המשמעותיים ביותר עבור כל אחת ואחד מכם, בדרך להגשמה עצמית, סיפוק מקצועי והצלחה בחיים! בדיוק לשם כך אנחנו כאן.

מתלבטים מה ללמוד?

אז כבר הבנתם שבחירת תחום הלימודים האקדמאיים, היא אחת הבחירות החשובות בחיים. השפעת הבחירה הזו על עתידכם המקצועי משפיעה לא רק על הלימודים עצמם, אלא גם לאחריהם, כשתצאו לשוק העבודה בתחום אותו למדתם. כעת, חשוב שתבחרו מקצוע שגם מעניין אתכם וגם מתאים ליכולות שלכם. נשמע פשוט? לא תמיד.

רבים בוחרים את תחום או מקום הלימודים שלהם, מתוך בסיס הבנה שגוי, שלא בהכרח מתאים להם. כך למשל, אנו רואים יותר ויותר צעירים בוחרים ללמוד תחום שנחשב כבעל פוטנציאל הכנסה גבוה, או תחום שהחברים הולכים ללמוד וכו' ולא תמיד תחום זה תואם את היכולות והכישורים האישיים שלהם.

מי אנחנו ומה אנחנו עושים?

אנחנו במכון הדס, כאן בשביל לעזור לכם – חיילות וחיילים משוחררים, עם ייעוץ והכוונה תעסוקתית – לימודית, המתאימה בדיוק לכישורים וליכולות שלכם. עשרות שנות הניסיון שצברנו במכון ועשרות אלפי לקוחות מרוצים שעברו תהליך הכוון תעסוקתי-לימודי במכון, אפשרו לנו להשתפר ולהתמקצע עבורכם, כדי שתקבלו את הייעוץ הטוב ביותר וההכוונה המדוייקת ביותר לעתיד המקצועי שלכם. הצוות המקצועי של מכון הדס בניהולה של חנה סלע, הכולל פסיכולוגים התעסוקתיים שלנו המכירים את שוק העבודה על בוריו, ילווה אתכם באופן אישי ויסייע לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר בצומת הקריטית הזו של חייכם.

כיצד מתבצעת ההכוונה שלנו?

ההכוונה המקצועית שלנו במכון הדס מתבצעת בשלושה שלבים:

  • בשלב הראשון – תגיעו ליום מבחנים הכולל מבחני כישורים, מבחני אישיות ומבחני נטיות מקצועיות. התוצאות של מבחנים אלו ישקפו את היכולות והאופי שלכם ויהוו חלק מההמלצה שתקבלו בסוף התהליך
  • בשלב השני – תפגשו עם פסיכולוג או פסיכולוגית לפגישה אישית. בפגישה זו, הם ילמדו להכיר אתכם יותר לעומק על ידי שאלות כלליות ומדוייקות המכוונות לבדוק בדיוק מה מתאים לכם.
  • בשלב השלישי – תפגשו שוב את הפסיכולוג/ית לפגישה מסכמת. בפגישה זו יינתנו לכם, על פי תוצאות המבחנים ועל פי המפגש האישי – ההמלצות השונות לכיוון המקצועי-לימודי שהכי מתאים לכם.

בסוף התהליך ישלח אליכם סיכום של התהליך בכתב, אשר נכתב על ידי אותו פסיכולוג או פסיכולוגית איתה נפגשתם. בסיכום תקבלו את עיקרי התוצאות מהמבחנים השונים, סיכום התהליך כולו וכמובן המלצות ספציפיות לתחומים המתאימים לכם.

קבלו בונוס!

יש לנו מחיר מיוחד לחיילות וחיילים משוחררים! לפרטים נוספים צרו איתנו קשר, או השאירו פרטים כאן ונשמח לעזור לכם וללוות אתכם בתהליך קבלת אחת ההחלטות החשובות בחייכם.

כדי להבין קצת יותר טוב על התהליך ועל משמעותו, צפו בראיון עם חנה סלע, מנהלת מכון הדס, שמספרת על ההכוון התעסוקתי שתוכלו לקבל אצלנו במכון:

לקבלת ייעוץ מהיר ובחינם טלפנו 054-9639117 או השאירו פרטים:

סימולציה של ראיון

תאפשר לך להגיע רגוע ומוכן יותר ולהצליח יותר בראיון האישי!

הסימולציה מתקיימת במשרדים של מכון הדס,  בתל אביב בשעות אחר הצהרים. 

היא חד פעמית וכוללת ראיון עם מאבחנת + משוב, טיפים ודיוקים. 

כל המפגש אורך כחמישים דקות.

עלות הסימולציה –  500 ₪.
רק אם יש ברשותכם  קוד הנחה, זה יעלה לכם – 450 ש"ח.

לקביעת מועד לראיון טלפוני התקשרו: 09-999999 או השאירו פרטים:

Call Now Button